S.

9.21.2012

Pizzaparty.

Det blev en äcklig regnig fredag ute i Malmslätt med stadens största ADHD barn,Linn och Sara.Vi käkade fett med pizza och sen bänkade vi oss framför världens sorgligaste film,om en hund.Fyfan vad man grinade!! och de bara garvade åt mig känslolösa kärringar!
Åkte jag hem för ett tag hem,som tur sprang jag i Max som kunde gå hem tillsammans med mig så jag slapp blev mördad och skit.Svinkallt jävla väder!!

It was a gross and rainy day out i Malmslätt with the town's biggest ADHD kids,Linn and Sara.We ate tons of pizza and watched the saddest movie ever,it was about a dog.I cried rivers!! And they just laughed at me,those feelingsless tards!
I went home a while ago,luckily I ran into Max who went with me so I made it home alive.Freaking cold stupid weather!!

Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar