S.

8.03.2012

Falling from cloud 9.

Jag har varit ute hela natten med Pärla och åkt inlines helt spontant,jag ångrade dock min idé lite när jag var tvungen att krypa med knäskydden ner för backar i den becksvarta natten,för att jag är feg och alla de 100 gångerna jag ramlade hysterisk.Folk som gick förbi trodde att jag var funktionshindrad.Men utöver det var det jävligt kul och bra kaloriförbränning för jag är besatt av att motionera.Vi träffade också på en mysig liten katt som la sig och sov i Pärlas knä,så vi fastnade där nån timme haha.

Pärla and I have been out all night spontaneously roller skating around,I kind of regret it when I had to crawl on the knee pads down hills in the dark night,because I'm a chicken and for all those 100 times I fell hysterically too.People that walked by us thought I was disabled.But other than that,it was a good time and it burned alot of calories which made my happy because I'm obsessed with exercise.We also ran into a cosy little kitty that fell asleep on Pärlas lap,it kept us there for like an hour haha.

Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar