S.

6.30.2012

Dried wet sand.(??)

Kom nyss hem från en mycket trevlig och rolig kväll med ett par mongosar.Hur kan man ha vänner som är så i sin egen värld egentligen?? Men dock,mycket sköna! Har fått lyssnat på så knasiga konstigheter ikväll att hälften vore nog! Och jag och Julia har garvat som tokar,aw,de är bara för snea men underbara mina vänner de.
På vägen hem var det dock mindre skoj när jag och Julia fick sitta bakom ett gäng fulla och högljuda män som hade varit på svensexa,fan vad de skrek och fan vad vi fick sniffa fis och rap där bakom! Äckliga jävlar.En mini stripshow ägde också rum.Jag var tvungen att hålla mig och tvinga ner spyan som var ständigt på väg upp.Tack för huvudvärken kära ni!
--
Just got home from a nice and fun evening with a couple of weirdos.How kan you have friends that are living in their own world so much?? But,they were ofc hilarious! I've got to listened to so many fucked up shit tonight that made Julia and I died of laughter,aw,they're so wrong in the head but great fun,my dear friends.
But the way home wasn't fun at all,when Julia and I had to sit behind a group of loud och drunk men who were on a bachelor party.God knows how loud they screamed and how much we got to sit behind them and smell their farts and burps.Disgusting motherfuckers.Even a mini striptease was on.I had to forced down the puke that constantly was on it's way up.Thank you for the damm headache,dears!





Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar